Bleknande kärlek.

Igår var det fredag och vi mumsade på risotto, fläskfile och rödvinssås.
Sen tittade vi på Youth In Revolt och jag var kär i Michael Cera som vanligt. Fantastiskt, vad fantastisk han är.

Idag är det lördag och vi har nyss ätit potatisgratäng och kotletter i senapssås.
Jag tycker nog fortfarande att jag gör den godaste potatisgratängen i världen.
Lite blygsamt sådär. Jag har ju alltid varit lite blygsam av mig.

Tidigare idag har jag varit och ätit finfin amerikansk pajbuffé på Råda Säteri. Det var helt fantastiskt och precis vad jag behövde, komma ut på landet och äta gott och njuta av livet. Men jag skriver mer om det imorgon och visar bilder på hur himla fint det var och vilka fantastiska pajer vi fick smaka på. Nu ska jag byta om och sen ska jag och Jimmy möta upp lite löst folk i Slottsskogen där vi ska sitta i gräset och ha det allmänt bra. Bättre än såhär kan en lördag faktiskt inte bli. Solen skiner, glada miner!

(jag har gula leggings, inte konstig hud.)


Steget - Vad Ska Jag Göra


(åååh. så helt fantastiskt fin låt. jag får lite ont i hjärtat varje gång jag hör den.)


Kommentarer
Postat av: hogie

Mmm... Michael Cera...

2010-06-07 @ 16:41:00
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0