Jag lever i mitt sinne.


Idag har vi mumsat på Indisk Pytt-i-panna med raita till. Det satt inte alls fel i magen faktiskt. Nu är det dags att gå och sova. Jag firar in sista dagen innan semestern med att börja ännu tidigare än vanligt och får därför kliva upp redan klockan 5 imorgon bitti. Men jag får ju sluta tidigare och därmed börja semestern tidigare, och det ska man inte förringa. Jag har ont i hela kroppen nu. Verkligen ont. I hela kroppen. Jag hoppas att jag lyckas sova bort det. Annars får jag väl bli sjukpensionär.

Ida Redig - Standing Here

(en redig tjej den där ida redig. riktigt, riktigt bra. i like. rekommenderas varmt.)

Kommentarer
Postat av: Sofie Mumsfillibaba

Göttans!! Tror semester gör under för en sjukpensionärkänsla!! Går oxå på semester nu! Heldag idag och en liten stund imorrn. Ska bli såååå skönt!!!!

2010-07-09 @ 08:23:46
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Malin.T

Indisk pytt, låter spännande!

Hoppas du mår bättre i kroppen idag och får inleda semestern med något gott att både äta och dricka!

Kram Malin

2010-07-09 @ 14:19:53
URL: whttp://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0