Man har aldrig så välstädat hemma som inför en tenta.

Som det gamla ordspråket lyder. Det är så sant som det är sagt. Jag har varit väldigt i städartagen härhemma idag. Men sen tog jag faktiskt tag i pluggandet också. Så nu har jag 6 sidor med termer som jag ska lära mig utantill att roa mig med. Många av dem kunde jag redan innan, vissa andra går in genom ena örat och ut genom det andra känns det som. Men men. Klarade jag den där hemska lyriken så ska jag nog klara av epiken också.

Nu lagar jag Världens enklaste tomatsoppa som jag ska mata Jimmy med innan han åker iväg för att kolla på fotboll och jag åker till Evelina för att absolut inte kolla på fotboll.





Allt ni behöver. Och så lite bröd till det. En tårtbit, som vi brukar säga. Nu har den kokat färdigt så nu ska vi äta.

The Crimea - Bad Vibrations

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, idag var det faktiskt helt okej att ligga där och bli "ompysslad". Kan ha nåt att göra med utsikten också, haha ;P



Åh, DH! Önskar att jag kunde ha DH-kvällar med mina vänner också, men det krockar nästan alltid med jobb, och jag tror faktiskt inte så många av mina girlfriends kikar på det :/

2009-10-27 @ 17:43:23
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: carolina

smarr smarr! klart man inte kan kolla på fotboll...liksom..vd tror folk? :P

2009-10-28 @ 11:41:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0