Det var inte pengarna som förändrade mig, det var bristen på dem.

 
Finfina fredagsgrejer:
 
  • Thebeeroness.com - ibland snubblar man över bloggar som är sådär härligt knasigt genialiska. Det här är en sådan. Varenda recept innehåller öl. Vad sägs om Chocolate Mint Stout Ice Cream, Beer Braised Chicken Tacos eller Beer Soaked Apple Pie. Till och med jag som inte ens tycker om öl det minsta lilla vill testlaga ungefär hälften av hennes recept.

  • Moonrise Kingdom som vi såg alldeles nyss och jag tyckte att den var hur fin som helst.

  • Att det ringde en kille på våran dörr idag och hade ett paket till mig med massor av fina klänningar, kjolar, tröjor, rosetter, halsband och örhängen. Okej. Jag kanske hade beställt grejerna själv, men det var ju fint att få dem direkt hem till dörren 1½ dag senare, fastän paketet kom ända från Holland.

  • Chili Con Carne med ris. Pepsi. Vindruvor. Popcorn.
Nu ska jag fortsätta fredagshänga. Kanske se en till film. Kanske äta lite choklad. Kanske somna i soffan. Det får man se. Tänk att det kan vara så trevligt med fredag fastän man varit ledig hela veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Amy's piece of cake

Låter trevligt att fredagsmysa. Lördagsmys är inte fy skam det heller ;)

Svar: neej, inte söndags- måndags- tisdags- onsdags- eller torsdagsmys heller ;)
Pernilla

2012-09-22 @ 23:39:37
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.se/
Postat av: Mårtenssons kök

Ölrecept, kollar genast vidare!

Svar: det gör ni rätt i! jag tror starkt på de ölbräserade kycklingvingarna!
Pernilla

2012-09-23 @ 21:43:34
URL: http://martenssonskok.blogspot.se/
Postat av: Kim

Moonrise Kingdom måste jag se snart, statistiken (dvs vad jag tycker om hans andra filmer) säger att jag kommer älska den. Och popcorn till det!

Svar: JA! den var helt fantastiskt fin, hur bra som helst! allt var så himla snyggt också :)
Pernilla

2012-09-25 @ 09:43:54
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0