Hjärndöd till följd av uttråkning.

 
Nej. Vet ni vad. Ni kan gräma er hur mycket ni vill över att det är höst och att det snart blir vinter. Själv hittade jag helt galet goda satsumas idag på fruktaffären och DET får man bannemej inte tag i under sommartider. Det enda som grämer mig är att jag inte vågade köpa så många för jag var inte säker på att de var goda ännu, men det var de! Så nu ångrar jag ju att jag inte köpte typ... 5 kilo. Men fruktaffären (och förhoppningsvisen frukten) finns ju kvar imorgon också. Och få nu inte för er att ni ska åka till Mölndal och köpa alla mina satsumas, då blir jag jättearg på er och ni får aldrig komma på mitt kalas!
 
Annars så är det oktober nu och den här månaden ska jag tydligen ha en bebis. Knasligt. Idag fick vi se den i 3D när vi var på UL och den såg ut som Jimmy. Så nu kan han minsann inte skylla ifrån sig längre! Jag hävdar däremot fortfarande att den inte är min. Röra på sig frivilligt och inte vilja vara med på bild? Inte direkt de 2 sakerna jag är mest känd för...
 
Gotye - I Feel Better

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hahaha! Vi saknade dig i Ystad, hördudu. När ska vi ses? Vavava? Russinet föreslog nästa vecka efter 17, typ tisdag kanske? Orkar du på kvällarna eller är magen tung?

Svar: nejnej, magen är inte tung och på kvällarna kan jag ses nästan jämt! så tisdag nästa vecka skulle inte vara några problem alls, vad jag vet nu iaf. sen vet man ju inte om jag exploderar innan dess :)
Pernilla

2012-10-01 @ 21:50:04
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: sofie mumsfillibaba

Nästa vecka är bättre för träff än denna. Kan nog vilken dag som helst tror jag.
Köpte också satsumas förra veckan och OJ vad goda de är!!
Oktoberbebis är fint det! Vi har haft ettårskalas idag. Galet!!

Svar: nästa vecka passar mig också tror jag! då kan vi äta satsumas, eller var det bullkalas du föreslog?
Pernilla

2012-10-01 @ 21:57:58
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Nina

Hittade också satsumas i affären igår, vilken lycka! Och oktoberbebis!! Det är ju typ nu! Vad spännande. Jag har förresten först nu när E är 1,5 år börjat inse att han nog är min trots allt...

Svar: ja, det är inte alls långt kvar nu :) och det är kanske min ändå, det är ju svårt att bortförklara sig liksom...
Pernilla

2012-10-02 @ 11:11:23
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Mårtenssons kök

Men kanske om bebisen gillar satsumas lika mycket som du gör, blir du lite mer övertygad då?

Du behöver inte vara orolig, vi har köpt egna goda små gula här i Ystad... får vi komma på ditt kalas då?

Svar: det är ju det här med att jag inte varit lika förtjust i chips som jag brukar vara som får mig att tveka mest på att den verkligen är min ;)
och JA, ni får absolut komma på mitt kalas när ni är så duktiga och inte köper upp mina satsumas!
Pernilla

2012-10-02 @ 18:13:36
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: hogie

OOOOH vad spännande! Med bäbisen alltså. Satsumasen satsumas satsumasena... whatever.. som jag köpte i min affär var inte alls goda! Sura och sådär torra, så man tuggar ur den goda saften och sen får slänga skinnet. Posta några goda till mig.

Svar: det var så jag var rädd att mina skulle vara, det var därför jag inte vågade köpa så många. men de var heeelt perfekta! så nu måste jag köpa massa massa massa fler, och posta några till dig!
Pernilla

2012-10-03 @ 11:17:25
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0