Människorasen ber aldrig om ursäkt.

 

Här har ni mina två svagheter i livet just nu. Vi köper ju aldrig hem kakor, det är lite onödigt när jag bakar för ett helt konditori varje vecka ungefär. Men just Ballerina Pepparkaka kan jag verkligen gå och längta efter. Tur att de bara finns under en viss tid på året, det måste man ju säga. Sen är det Dumle Liquorice, vilket är himla lustigt eftersom jag avskyr vanlig dumle... Men med lakritssmak alltså, så galet gott. Det finns inte att få tag i på lösvikt i hela Mölndal, det är väl också en himla tur det. För innerst inne är jag ju en chipsmänniska och även om jag köper Ballerina Pepparkaka eller Lakrits-Dumle så slutar det oftast med att jag önskar att jag hade köpt chips istället. Men i mina tankar, där är Ballerina Pepparkaka och Dumle Liquorice det godaste som finns i hela världen. Och det är väl ändå tanken som räknas?

 

Ela Orleans - Better Friends


Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Lakritsdumle - ja tack!

2012-01-16 @ 22:12:27
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: anna

åh ballerina pepparkaka är supergoda!



sv: jo fast det är nog det som gör den här vintern så seg tycker jag, att det liksom aldrig blir "riktig" vinter ;P

2012-01-17 @ 10:14:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0