Den får sin styrka från alla saker som du försöker dölja.








Såhär såg det ut när vi var i Tidaholm förra helgen på kalas med Halloween-tema. Den snygga tårtan har Elin gjort själv och fyllt med citronmousse och hallonmousse (var i allsindar fick hon den idén ifrån tro?!) och sen täckt med vit marsipan och gjort ett spindelnät av smält choklad. Spindlarna var av plast och smakade troligtvis inte så gott. Jag står inte och håller världens längsta tal på bilden på mig utan agerar quizmaster. Annars var jag mest rädd för den där otroligt läskiga uppstoppade korpen på bilden högst upp. Huuu. Jag trodde den skulle komma och picka ut ögonen på mig när jag sov. Det gjorde den inte, däremot blev Jimmy livrädd för några ballonger som ville göra inbrott. Hoho. Nu ska jag sova. Imorgon är det fredag och min fredagspepp är redan på topp!

Florence + The Machine - What The Water Gave Me

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Ojojoj, vilken ambitiös halloweenfest, verkligen roligt att se alla härliga dekorationer - även om jag håller med om att korpen nästan är lite FÖR läskig - HUU!

Tårtan låter jättemumsig, och fin var den också, du får hälsa henne det ;)

2011-11-04 @ 13:47:15
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Mårtenssons kök

Ballonger som gjorde inbrott? Var då? I Jimmie? Det låter ju som en riktig Stephen King-bok, och ser ut som en film av honom... Fast fågeln i buren var ju lite fräck...



Ha nu en riktigt skön och avkopplande helg prinsessan!

Kram

2011-11-04 @ 18:52:31
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: anna

sv: haha ja men om den passar så varför inte! jag har aldrig hittat ngn fin vinterjacka så alltid gått och svurit i min skinnjacka och världens största halsduk ;P

2011-11-04 @ 23:41:34
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åh, så fin halloweenfest ni fixat. Tur Jimmy har dig när ballongerna kommer och gör inbrott...

2011-11-06 @ 11:52:45
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0