När du är här...

Titta! Jimmy och Patric lagade mat till mig idag. Det blidde Korvgryta. Jag fick bara sitta i soffan och titta på och kanske på sin höjd svara på någon liten fråga ibland. Det gjorde de himla bra. Jag har trippeljobbat idag och sedan ägnat kvällen åt att baka tårta som Jimmy ska ha med till sin praktikplats imorgon, så det var riktigt skönt att slippa laga maten faktiskt. Imorgon ska jag bara dubbeljobba, ett kort litet pass mellan 7-18, så nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Förresten så hittade jag äntligen ett tårtfat i plast med lock till på Ica Maxi idag, vet inte hur många år jag letat efter ett sånt. Men nu så, nu kan jag frakta tårtor till både hit och dit. Säg till om du vill ha en vetja!

 

Wretch 32 feat. Ghetto - Ina Di Ghetto


(undrar vad det var i den där korvgrytan egentligen? det här är inte riiiktigt min musik...)


Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Bra de lagar dej korvgryta ;) jag har också köpt ett sånt tårtlock med fat i plast där, mycket bra att ha :) !!

2011-03-10 @ 21:54:41
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Anabanana

Jag behöver en tårta!

2011-03-11 @ 17:41:44
Postat av: charlotta

vilken LYX! hoppas ni har en finfin helg!

2011-03-12 @ 17:42:33
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Underbart att bli serverad mat när man inte har tid och ork att laga själv!!

2011-03-12 @ 18:11:42
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0