När det känns som inget längre spelar någon roll, poängen med att finnas börjar närma sig noll.

Idag har jag ätit Bulgursallad och avokado till middag. (Det är alltså balsamico det där bruna på avokadon.) Det blev som så när jag kom hem och upptäckte att min man hade försvunnit. Eller snarare att jag glömt bort att han skulle ut med sitt jobb ikväll. Då får man ju passa på att äta avokado och bulgur, hade jag inte varit så glömsk så hade jag lyxat till det med lax också. Men avokado och bulgur kommer man långt på!

Annars har jag spenderat eftermiddagen hemma hos Charlotta (och Callen). Charlotta bjöd på muggins medans vi försökte förstå skillnaden mellan en cupcake och en muffins. Sen planerade vi vårat hemliga projekt också. (Läs: Jag satt mest och kände mig viktig och låtsades ha ett liv med min kalender och Charlotta satt och kände sig viktig med sin mobil.) Det är ju viktigt det där med att ha projekt som man inte riktigt får avslöja men ändå måste skriva om i sin blogg har vi förstått, så nu har vi ett sånt. Allra mest tror jag att det är viktigt att få känna sig viktig. Så nu gör vi det. Och nu ska jag krypa upp i soffan och äta ananas och titta vilken Adam Sandler-film som sexan eller trean visar idag.

Håkan Hellström - Shelley

(för det var så roligt i lördags när jimmy efter några groggar erkände att han börjat gilla håkan.)

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Nämen oj vad nyfiken jag blev nu på erat projekt!!!!! Och avis på eran eftermiddagsfika. Det suger ibland att jobba måndag till fredag hela långa dagen. Inget utrymme för skoj!

2011-01-25 @ 21:48:36
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Malin

Men du Pernilla, du ÄR viktigt, projekt eller inte! Fast nyfiken blir jag, berätta, berätta!!



Du, på tal om bulgur, har du provat tomatbulguren som vi äter denna vecka? Om inte så gör det!! Tror tom Jimmy skulle kunna tycka om den, speciellt om du bjöd på en köttbit till ;-)...



Synd att vi inte bor närmare, då skulle vi kunna fika, snacka skit och gosa med valparna!



Kramar

2011-01-26 @ 07:57:43
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: charlotta

MUGGINS!!! (observera de många utropsteckena i rad, det betyder att jag är otroligt exhalterad). det är ju liksom genialt!

2011-01-26 @ 09:25:51
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: hogie

Skärp dig nu. Du är väl inte mer viktig än nån annan?



Nej, till något viktigare: sup ned Jimmy ordentligt och spela in när han säger saker som att han börjat gilla Håkan. Utpreeessniiiing... We like.

2011-01-26 @ 13:15:57
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har hittat dom! :D Ica Maxi hade fått in dom nu, yay! Och jag har smakat, kunde inte hålla mig. SYYYKT GODA!



Mysigt med eftermiddagsfika! Och hörru, nu måste du ju berätta om projektet :D

2011-01-26 @ 15:24:25
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ja,jag såg att Charlotta bjudit på finfint fika. Hm... Spännande att få se vad ni har kuckelimuckat ihop...

2011-01-26 @ 23:10:15
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0