Jag vill aldrig förlora dig.

Den här provsmakade jag i lördags; Marabou Sensation Macademia & Honey. Ja, rubriken på inlägget stämmer inte riktigt direkt in på vad jag känner för den här chokladen kan jag säga. Jag har överlag haft svårt för alla Marabou Sensation. Det beror nog mest på att jag inte är så jätteförtjust i ljus choklad, men jag förstår faktiskt inte varför alla Sensation måste vara så himla sötsliskiga? De liksom växer ju i munnen. Den enda som jag gillat någorlunda är den med karamelliserad mandel och havssalt. Så den här kommer nog inte att finnas i vårat godisskåp i framtiden, inte för att vi har ett godisskåp, men om vi hade haft ett så hade vi då inte haft denna i den. Nej. Mörk choklad ska det vara, annars får det vara. Men om ni gillar de andra Sensation-smakerna så kommer ni säkert att gilla denna också.
Jag ger den här chokladen: 2 prickiga prickar av 5 möjliga.

Patrick Wolf - The Magic Position

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet du, vi tycker likadant, dom har alla varit alldeles för sliskiga och söta, håller även med om att den enda som funkar hysat är den med karamelliserad mandel och havssalt, HYFSAT! Däremd inte sagt att jag bara gillar mörk choklad, för det gör jag inte, jag gillar Marabous apelsin, mint, sweizernöt (ja,ja, det är säkert felstavat men du vet vad jag menar), mandel och russin, men å andra sidan så är jag en riktig choklad-sucker.... ;-)



Hoppas ni fick en mysig dag igrår, här hände tyvärr inte mycket men vi får ta igen det någon annan dag...



Kramar Malin

2011-02-15 @ 06:50:13
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: charlotta

håller med - söta och sliskiga. brrrrr. ska du jobba idag? så jag vet, menar jag... :=)

2011-02-16 @ 09:40:35
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Ser ut som jag skulle gilla den faktiskt!!

2011-02-16 @ 12:06:05
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0