Allt är inte förlorat.



Om ni sitter där hemma och bara regnar bort och tycker att allt är tråkigt så ska ni trycka på play och titta på det här. Sjukt roligt är det från 3.30, men roligt är det från start. Förutom att klippet är roligt så finns det faktiskt en anledning till till att jag delar med mig av det här klippet, och det är att vi åt nästan-tacos till middag idag och det kan jag ju inte erkänna för det vore ju lite konstigt med tanke på hur mycket jag brukar göra ner tacos. Till mitt försvar ska sägas att jag gjorde köttfärsen i form av... *trumvirvel*... BIFFAR! och sedan serverade dem i tortillabröd. Så egentligen var det ju inte tacos. Alltså är det hela det här blogginlägget helt onödigt. Men det spelar ingen roll, jag tycker att ni ska titta på klippet ändå. "Look at me Jack, I'm an angry tree!"

Thomas Dybdahl - That Great October Sound

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha bara proteinpulver med kakao som fått stelnat i frysen en stund ;)

2011-08-20 @ 19:14:05
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Hahaha, jag älskar brittisk stand-up, och den här stackaren verkar ju ha fått stå ut med en del.



Och du - biffar med tacosmak är ju nästan så långt från tacos man kan komma. Nästan.

2011-08-22 @ 09:20:48
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0