Är ni med mig, systrar, bröder? Dansa för att hjärtat blöder.

Att jag och Jimmy inte tycker lika om särskilt mycket saker är kanske ingen nyhet. Så det här med heminredning kan ju vara lite klurigt. Speciellt när det kommer till saker som ska sitta på väggarna och vi har haft en väldigt tom vägg ovanför teven här ett bra tag. Jag är inte så förtjust i tavlor av någon anledning, inramade fotografier går bra men jag förstår inte riktigt poängen med att ha en målad tulpan på väggen. En sak som vi dock har gemensamt är ju intresset för musik, även om musiksmaken skiljer sig en hel del. Så lösningen på den tomma väggen fick bli gamla hederliga LP-omslag. Man ska inte låta såna fina gamla godingar gå till spillo.

Jimmy valde ut tre stycken ur sin pappas gamla skivsamling, jag köpte tre stycken på en loppis. Säga vad man vill om att tycka olika om allt, men vi har då blivit sjukt bra på att kompromissa. Varsågoda att gissa vilka 3 som är mina val. Den som gissar rätt får ta helg imorgon. Ni som gissar fel också för den delen.

Säkert! - Dansa, fastän

(för att det är lätt, lätt, lätt bästa låten just nu. jag tror jag ska tokdansa till den hela helgen. way to make friends liksom. spela samma låt på repeat hela kvällen.)

Kommentarer
Postat av: Ann

Okej. Dina är: Beatles, Queen och Beach Boys. Jimmys är dom andra. Detta eftersom du har bra musiksmak medan jag betvivlar Jimmys.

2010-09-23 @ 20:48:39
URL: http://www.derknackarsch.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja dom trodde jag med! haha

2010-09-23 @ 21:51:25
Postat av: hogie

Nej. Ska det vara med Gardell så ska det vara. Jag tror inte han är en bra kompis. Men en bra partner - uh ja.



Vi sa också hönan när jag var tonåring! Fast det sa vi iofs åt allt. Mest sa vi datahöna. Och allra mest åt Veronicas farmor. Datahöna. Det tyckte vi var kul. Hihihihi. Som vi fnittrade.



Kommer nog inte göra kycklinggryta. Ens utan kyckling. Jag kanske kan göra en indisk chokladpaj....?

2010-09-23 @ 22:40:24
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Malin

Himla snyggt och skönt att ni trots allt kan kompromissa ;-). Vi är likadana, gillar inte heller tavlor eller affischer, vi har bara inramade bilder som vi tagit själva, blir personligare så.

Kram och glöm inte chipsen kväll, det är ju fredag ;-)

2010-09-24 @ 07:57:59
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0