Berätta för dem.

Idag har vi ätit Lövbiffsgryta med klyftpotatis framför Mora-Leksand på teven. Leksand vann efter straffar. Det var då för väl det. Det blir så dålig stämning här i huset när Leksand förlorar. Det har varit en ganska improduktiv dag annars. Jag har inte gjort många knop alls. Mest druckit te och tittat på One Tree Hill, och så passade jag på att ta en promenad när solen var framme. När centrala Göteborg ligger under bombhot är det bäst att stanna i trygga Mölndal, så tänkte jag. Jag har planer på att vara mer produktiv imorgon, men jag lovar ingenting. Jag har ju åtminstone möjligheten att vara lite mer produktiv då dygnet får en hel timme extra att göra saker på. Nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag titta på lite film.

Sleigh Bells - Run The Heart

Kommentarer
Postat av: Malin

Eller så utmanar man ödet och åker till Nordstan i alla fall ;)



Men duuuu, det där såg farligt gott ut! Jag är ju en sucker för allt som är krämigt :D

2010-10-31 @ 02:50:14
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0