Men om jag ser tillbaka på det nu så tror jag det är dags att skratta åt alltihop.

Dagens latemat gjorde jag genom att steka wokgrönsaker tillsammans med vitlök och ingefära, hälla över Kelda Spicy Thai-soppa och smaka av med lite kryddor. Lite jasminris till det så var middagen i hamn. Så kan man också göra. Om man är lat. Som jag är på fredagar. Jag är så lat att jag fick lov att lura ut min egen kropp på promenad. Jag lurade den att vi bara skulle gå en vända runt spåret, och sen när jag väl var i spåret drog jag med den på en mycket längre promenad. HA! Tur att den är lättlurad åtminstone, den där kroppen. Nu är det dags för Idol. Heja Jay, ut med tönt-Elin. Elin är en sån där brud som hävdar att hon är värsta rockbruden för hon bara ääälskar P!nk. Det är som att jag skulle påstå att jag är värsta hiphop-bruden för jag lyssnar på Markoolio. Sån är Elin. Tråkig.

Ibland tänker jag att Jocke är en himla bra kompis bara för att han är så sjukt lättroad. Det är bara därför jag är kompis med honom, för att han är så lätt att roa. Såhär lätt är det:

Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om han faktiskt lagt till henne som vän nu också. Bara därför att. Nu har Idol börjat. Woohoo!

Band Of Horses - Blue Beard

Kommentarer
Postat av: Malin

Mums, det set gott ut i varje fall din fredagslatmat ;-)!

Vi hejar ju oxå på Jay, fast jag har glömt att kolla hur det gick igår för vi orkade inte vara kvar uppe och följa utröstningen.

Ikväll blir det fest här hemma, Magnus kom hem med 1,5 kilo oxfilé... dregel



Kram Malin

2010-11-13 @ 14:32:39
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0