Tillbaka till oljudet.

Söndag och jag har huvudvärk och blåmärken. Både huvudvärken och blåmärkena är nog självförvållade tyvärr, söndagen kan jag inte göra så mycket åt. Huvudvärken kommer troligtvis från vinet jag drack igår, och blåmärkena kommer från när jag efter att ha druckit upp vinet skulle ta någon slags genväg genom en skogsdunge med en inte alltför välbyggd trappa och inga gatlyktor. Lägg sedan till ett skrangligt trappräcke på ena sidan och en Evelina på den andra sidan och ni kan räkna ut resten ganska fort.

Innan blåmärkena var vi hemma hos Andreas där Ann hade fest. Hm. Ja, jag är medveten om att det kan låta lite konstigt. Men så var det. Ann bjöd på chips på festen, det är det som är så bra med Ann. Man kan alltid lita på henne när det kommer till chips! Annars diskuterade vi allt från hockeykillar till studentbaler och fuldansade till allt mellan himmel och jord. Efter trapp-incidenten åkte jag hem. Men det berodde mer på min borttappade lön och lite lätt illamående än trapp-incidenten.

Vi tittade aldrig på Amelie i fredags. Någon högre makt vill inte att vi ska se den. Varje gång vi har försökt är det någonting som har krånglat. Ljudet eller texten. Istället blev det Edward Norton kväll med Primal Fear följd av Rounders. Dessutom åt jag choklad. Jag har haft ett himla konstig sug efter choklad på sistone.

En av Werther's chokladsorter blev det. Dark Cream. Smaken var det väl inga fel på, men 20 kronor för 100 gram är lite väl att ta i tycker jag. Jag betalar gärna lite mer för finare mörk choklad, men den här kändes inte riktigt som finare mörk choklad. 3,5/5 får den i betyg av mig. Jag håller mig nog till min riktigt mörka choklad i fortsättningen. 45% kakao. Vilket trams. Nu ska jag riva ett fryst äpple.

Iggy & The Stooges - She Creatures Of The Hollywood Hills

Kommentarer
Postat av: Jenny H

grattis på pernilla-dagen! jag skulle precis messa grattis till dig men jag har tydligen inte ditt nummer! jag har ny telefon så alla nummer försvann när jag bytte, messa mig ditt nummer är du snäll =) KRAM

2010-05-31 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0