Hoppet är det sista man förlorar.


Här är en middag vi åt igår: omelett fylld med ost, grillad paprika och cocktailtomat med chorizo och melon. Kanske inte det mest hälsosamma eller lyxiga som man kan äta, men det var gott. Jag vet inte varför jag har en fix idé om att alltid servera melon till omelett. Jag har säkert sett det på någon av mina amerikanska serier och fått för mig att det är skitcoolt.

Nyss försökte jag ta itu med den där bloggutmaningen jag fått av Ann. Det gick sådär. Förlåt Ann. Jag blir bara hemskt uppkäftig när jag ska skriva om kläder. Det slutade med att jag skrev att min stilikon är Mimmi Pigg, att jag influeras av kidsen på dagis och att jag uppfann min klädstil igår kväll när jag rökt för mycket braj. Det enda jag egentligen kan svara på när det gäller min stil och varifrån jag fått den är att jag gillar fina kläder som gör mig glad.

Nu måste jag äta någonting. Min uppkäftighet kan också bero på hunger.

Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle

(för att det svänger och jag gillar när det svänger, katten.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja :D Sjukt gott med svenskt godis, haha :D

Har fått äckligt mkt också :P

och du har rätt, chipsen och dipen e sämst utomlands, svenskt är bäst ;D man blir så patriotisk när man flyttar till annat land :P



Aha, okej.. :)

Jao.. fast man kanske tröttnar på regnbågsfärgade? :D

2010-05-18 @ 17:44:02
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Ann

Jättebra svar! Hit med hela nu!

2010-05-18 @ 21:08:36
URL: http://www.derknackarsch.blogspot.com
Postat av: Malin.T

Älskar din blogg, du skriver så härlig och får mig att le :-)

Kram Malin

2010-05-19 @ 07:14:12
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0