Påskpyssel.



Det här har jag pysslat med idag. Hela receptet och instruktioner kommer på GP-tv inom några dagar. En liten varning bara. Det är FÖR gott. Saker kan faktiskt vara för goda. Speciellt saker som man egentligen inte ska äta för att de ska filmas och fotas och sånt där ni vet. Nu ska jag byta låtar på mp3-spelaren, fast det skulle jag inte alls för min USB-kabel har rymt i flytten. Tråkigt för mig. Snart åker vi till Falköping. Imorgon åker vi till Sågmyra. Där finns det tydligen snö. Jobbigt. Men där finns också Ceebs. Mindre jobbigt. Mycket mindre jobbigt. Däremot så är vi ganska jobbiga tillsammans. Det är fint det. Glad påsk!

The Hollies - Rain On The Window

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Oj! Så gott!! Trevlig Påsk!!

2010-03-31 @ 20:26:46
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Jenny H

jättebra tv-inslag nilla!!!!

2010-04-02 @ 23:06:32
Postat av: carolina

bra att du varnar, jag ska nämligen INTE äta något onyttigt nu efter påsk har jag bestämt, haha :p blev något för mycket godis :P

2010-04-06 @ 21:54:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0