Det är visst nån som är tillbaka.

Titta! Jag har internet på min dator. Har man sett på maken. Det tog ju inte alltför många veckor. Hemtelefon har vi också, hur många vuxenpoäng som helst! Försthandskontrakt och hemtelefon. Nu kommer det som ni alla väntat på, den stora rundturen:

Tv-rum:



Köket:


Baren:


Matsal:





Sovrummet:


Gästrum (Evelinas rum):


Ja. Vi trivs. Vi har ju ett gästrum! En bardisk! Ett stort kök! Och ett hem där man inte behöver gå runt i tjocka tröjor, stora tofflor och sitta med ett täcke på sig så fort man kommer innanför dörren. Här har vi inte ens elementen på i sovrummet och jag svettas ändå som en gnu.

Vi har dessutom blivit pensionärer. Vi har ju sån där teve i box nu och har därför bara SVT1, SVT2, 4:an, 6:an, SVT24 och Barnkanalen. Man blir himla allmänbildad men går och lägger sig vid 22 varje dag. Det sistnämnda kan också bero på att jag jobbat rätt så mycket på sistone på massa olika förskolor så jag har varit så illa tvungen.

Nu måste jag titta till gulaschen på spisen. Jag har faktiskt fotat nästan allting som vi ätit så det kommer kanske lite bilder senare. Ni får nöja er med bilder, recept på allting orkar jag inte skriva ut. Gulaschen var det ja. Hoppas att ni inte dött av saknad efter mig, det vore ju lite för jobbigt.

Anna Von Hausswolff - Gloomy Sunday

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, nog har du varit saknad alltid ;). Lägenheten ser ju rymlig och jättefräsch ut. Förstår att ni trivs!

2010-03-18 @ 18:35:05
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint ni har fått det . du kan sms din nya adress och tele nr.Hej dåååååååååååååå

2010-03-18 @ 19:35:46
Postat av: Monica

Förlåt glömde avsändare det år åldern.

2010-03-18 @ 19:39:08
Postat av: Malin

Men jisses Pernilla, vad fint det är! :O

Och kul att du är tillbaka förresten :) Den där efterrätten lät läskigt god!

2010-03-18 @ 21:01:04
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Anonym

men oj vilken fin lägenhet, köket är ju super! tänk att det äntligen löste sig med bra bostad, kanon kul!

2010-03-18 @ 21:35:13
Postat av: sandradee

Fan va fint ni bor nu! Måste finna en ledig helg i sommar och komma och ta mig en provsovning! :)

2010-03-19 @ 18:42:40
Postat av: Helena S / Bara en kaka till

Åh vad fint det är i er nya lya! Moget med gästrum!! Och köket ser jättehärligt ut.



Så du åt CHIPS i fredags? Nu vill jag också ha chips....

2010-03-21 @ 18:59:38
URL: http://www.baraenkakatill.se
Postat av: I

Så fin lägenhet! Hur lyckades ni få den?! Helt underbart fin!!

2010-03-25 @ 13:21:42
URL: http://idamlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0