En pizza i veckan...


Idag har vi mumsat hemmagjord pizza. En pizza i veckan håller som bekant doktorn borta. Speciellt en pizza med färska champinjoner, mozzarella och massa annat gott. Det var inte dumt alls det. Tidigare under dagen gjorde jag en soppa också när jag lekte TV-kock. Men mer om det i slutet av januari. Nu känner jag mig som en gammal tant för jag tänker faktiskt gå och lägga mig redan. Känner mig helt slut i både kropp och själ. Tur att det är fredag imorgon. Vad nu det gör för skillnad såhär i tider som dessa när det är varken lektioner eller jobb på schemat...

Sharon Jones & The Dap Kings - All Over Again

Kommentarer
Postat av: Malin

Hemmagjord pizza is the shit! Jag gjorde en upptäckt idag när jag läste en av mammas tidningar: jag har aldrig ätit mozzarella på pizza! Bara på sån där köpepizza som nån eventpersonal bjöd på på jobbet. Alla säger ju att det ska va så himla gott, får se till att fixa det nästa gång jag ska göra pizza. Vad är gott till? (förutom champinjoner förstås, den är ju given!)

2010-01-07 @ 22:58:09
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Jenny H

jag la mig 21:50 igår så lite tantvarning här också :-) (skulle visserligen upp 4:30 idag men ändå)

2010-01-08 @ 08:53:08
Postat av: Helena Ljunggren

Geeez så gott. Hemgjort for the win :)

2010-01-08 @ 11:56:06
URL: http://helenaljunggren.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0