Det verkar som om Måns Zelmerlöw inte behagar infinna sig.

Här kommer lite bilder från helgens festligheter:







Förutom att titta på Melodifestivalen och rasa över allting, Elin och Micke rasade mest för de har gjort sig av med sin teve så de måste rasa massor när de väl sitter framför en teve. Vi tjejer blev kära i Erik Saade, varför är 19-åringar alltid så heta? Jag ska tvinga Jimmy att leka Erik Saade i duschen i flera månader framåt nu. Sen var ju den sista låten väldigt bra också, så himla snygga kläder och vilket framträdande sen! Inte. Det var nog det vidrigaste och värsta jag sett sen förra lördagen då det var en annan tjej som hade ungefär likadana kläder och en lika dålig låt. Vi hejade på Kalle och Orsa Spelmän såklart. Dalarna, Dalarna, Dalarna.

Sen hann vi också med skidskytte, oompa loompa-dance, omgjorda sånger och ja. Balle hade bakat chokladbollar också. Det var inte lite fint det. Sen blev det pyjamasparty. 3 mongon i en soffa och stackars Kvarnström på golvet. Han fick låna Nazistkaninen av mig att trösta sig med. Jag är snäll jag! Undrar varför jag var som mest på G klockan fem på morgonen och varför jag inte varit ett dugg bakis idag?

Ikväll har jag varit på Betnér med Evelina. Hon ställer minsann upp hon! Fastän hon inte är på topp. Ett tag verkade det som att jag skulle få gå ensam, men Evelina hon är bra hon. Nästan så jag vill skriva hennes namn med fetstil så att ni verkligen förstår att hon är min vän. Det hade ju varit lite spännande att gå ensam annars, vi hade så sjukt bra platser. Nästan längst fram och i mitten, och eftersom det var slutsålt tror jag att det hade uppskattats väldigt att jag satt där ensam med en tom plats bredvid mig.

Nu ska jag sova. Man vet aldrig vart man får jobba imorgon. Jag ska försöka se den biten som ett äventyr istället för ett stressmoment.

Creature With The Atom Brain - Darker Than A Dungeon

Kommentarer
Postat av: Jenny H

I fredags bjöd jag simons syster och sambo på din dragonkyckling, mycket uppskattad!!!

2010-02-16 @ 06:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0