Och jag älskar, älskar den här stan!

Nu ska jag ta den här stiliga vinflaskan som jag köpte på systemet. Mest för att det var så snygg flaska, men den lovade också en somrig smak av mandarin och jordgubbar och banan. Har jag för mig. Jag återkommer om huruvida den är så god som den verkar vara...

Och så ska jag ta det här finfina paketet som jag slagit in. Ja, julklappspapper och påskfjädrar är ett alldeles utmärkt sätt att slå in paket på även i augusti.

Och så har jag klätt mig såhär fin. Den här bilden är mest för att retas med min mamma som får damp om man har prickigt och randigt tillsammans. Eller tvärrandigt och långrandigt. Eller ja, hon är helt enkelt inte lika mycket för devisen more is more som jag är när det kommer till klädsel.

I alla fall så ska jag bege mig hem till Evelina som fyllde år igår, och så ska vi laga lite mat, dricka lite vin och bete oss lite hursomhelst. Jag vet inte alls hur det kommer att sluta. Tur är väl det. Vi hörs imorgon!

Beach Boys - Surfin' U.S.A

Kommentarer
Postat av: Mårtenssons kök

Nej, dom där turisterna är mest ivägen...:) Vet inte riktigt om vi vågar oss till din stad, kanske du kastar av oss från spårvagnen...hahaha, tur vi funderar på Stockholm till hösten istället...

2010-08-14 @ 18:43:00
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Annapanna Dalahäst

sjukt awesome outfit! du är snygg som fan <3

2010-08-15 @ 00:57:43
Postat av: Malin

Mwah, va fin du är! :D

2010-08-15 @ 04:15:07
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fin du är när du ska på kalas och vilket fint paket hon kommer att få Evelina. Hoppas du får mumsig tårta och godispåse ;-)

Kram Malin

2010-08-15 @ 16:44:40
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Anonym

JA jag fick damp före innan jag läste din text min första tanke var vilken klädsel.men fint paket och fin flaska och söt flicka likt sin mor!

2010-08-15 @ 20:44:15
Postat av: superhanna

Tack för en trevlig kväll! Jag hade jättekul. Har kollat igenom din blogg, du skriver jättebra, verkligt trevlig läsning. Och tittning:) Ta hand om dig!

2010-08-15 @ 22:02:42
Postat av: Emmy

Tycker du är jättesnygg! Vinflaskan var också fin, hoppas den var god. Jag köpte för ett tag sedan en cool flaska som såg ut som en hårsprayflaska och tänkte ge bort. Samma dag var lillasyrran hemma och jag skulle visa min coola-present-flaska och trodde man kunde ta loss plastkorken och sätta tillbaka den, som på en hårsprayflaska, men nej... Så det fick bli en annan present. Men vinet var gott :-)

2010-08-16 @ 05:04:57
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: des

du är så fiiin!!! :)

2010-08-18 @ 01:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0