Det är okej.

Nu är sommaren slut. För nu har jag varit i Halmstad och det var liksom det äventyret som jag hade planerat i sommar, så nu är den slut. Det märks också på att luften är lite mer krispig. Sånt förstår inte Jimmy för han är ett stadsbarn, de känner inte krispig luft. Men jag känner den! Såhär fin var min helg i Halmstad:


Våran fina lilla stuga i Tylösand.


Martina hade balkanvodka med sig.
För the balkan girls they like to party like nobody!
Lite skrämmande att hon sparat den sen vi var på Visingsö för 2 år sedan...



Fredagsmyyyyyyys.









På lördagen tog vi en lång promenad längs stranden.



På kvällen grillade vi till en riktig "lyxmiddag". Hrm. Hrm.
Kanske inte så smart att köpa strips när det inte finns någon ugn...
Kanske inte heller så smart att vara ashungriga redan innan man
tänder grillen så man inte orkar vänta tills det är klart.








På kvällen regnade det mest och vi tänkte spela minigolf.
Men när vi kom till minigolfen stängde de om 5 minuter så vi fick roa oss på annat sätt.
Sen satt vi mest på våran fina uteplats och drack vin, snackade strunt och hade det
sådär allmänt bra liksom.
Det var den helgen det, som gick så fort att jag knappt hann med att reagera.

Så blev det måndag igen och klockan ringde klockan 5 i morse som vanligt. Jag skulle nog behövt en dag till på mig att sova ut lite, även fast vi faktiskt gick och la oss osedvanligt tidigt under helgen. Det var bara det att jag sov i den övre sängen av en våningsäng, utan någon som helst planka eller någonting som skydd mot att ramla ner så jag vaknade ungefär en gång i timmen av att jag drömt att jag ramlade ner.

Nu ska jag titta på eftermiddags-TV. Det blir man inte alls piggare av, men det är ungefär så mycket jag orkar med just nu.

Bow Wow Wow - Go Wild In The Country


Kommentarer
Postat av: Emmy

Spelar inte så stor roll om det regnar när man har trevligt. Ibland räcker det med lite vin och struntprat.

2010-08-23 @ 18:35:24
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0