Pernilla bakar.

Nu går det att se hur man bakar och pysslar ihop de söta små fågelbo-kakorna. Om ni vill veta så kan ni klicka här. Vill ni inte veta så kan ni titta där ändå, bara för att jag är så himla gullig att titta på.

Nu är vi framme i Dalarna. Vi har ätit påskbord med min familj och ikväll blir det fest hos Sandylicious. Får man festa på långfredagen? Är det normalt? Nåja. Jag måste ju dricka upp min Breezer Mango någon gång. Annars är det mesta som vanligt. Förutom att min brorsdotter inte är blyg för mig. Och inte var det minsta lilla blyg för Jimmy. Hon såg väl direkt vilken barnkär typ han är. Haha.

Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Cake of sweden

Hej!



Nu har tävlingen satt igång! Var med och avgör vilket bakverk som ska bli Cake of Sweden 2010 (kanske ett fågelborecept?!). Det vinnande bakverket kommer representera Sverige på världsutställningen i Shanghai. Personen bakom det vinnande receptet (+ en vän) bjuds på fika på utställningen. Självklart med boende och resa inkluderat.



Pssst.. Det recept med flest röster går till final. Ju fortare du skickar in ditt recept desto fler hinner rösta på det. ;)



Kika in på http://cakeofsweden.se



Lycka till!

2010-04-08 @ 17:01:23
URL: http://cakeofsweden.se
Postat av: Jessica

Wow, vilka godingar. Och som vanligt är du ju ett kalaspingla framför kameran =)

2010-04-13 @ 16:59:00
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0