Om jag nu ändå skulle vilja bli som Madame Bovary.

Om jag nu ändå skulle passa på att gifta mig och bli helt och hållet som Madame Bovary så vill jag också ha ett minnesvärt bröllop. Någonting som de här:



Eller kanske möjligtvis som det här paret:

Det är inte samma bröllop. Och den översta är det väl ingen som har missat, men jag bju'r på den ändå för man kan ju se den igen. Och bli sådär glad i magen. Den understa blir man också glad i magen av. Undrar just hur man får Jimmy att gå med på en sån sak? Just det. Man övertalar honom med hjälp av hans kompisar Jack Daniels och Captain Morgan. Så var det ja. Ska nog jobba lite på det. Än så länge har jag fullt upp med att jobba på att få honom att fria överhuvudtaget...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, du har väl inte missat min tävling om en rosbladsutstickare?



http://www.bagerskan.se/2009/10/ny-tavling.html



Kram Karin

2009-10-13 @ 09:46:34
URL: http://bagerskan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0