Här skulle det egentligen varit ett recept på soppa.

Ja. Här skulle det egentligen ha varit ett sopp-recept. Men efter att jag skyndat hem igenom en hagelstorm för att hinna koka soppa innan jag skulle iväg igen så kommer jag hem till en Jimmy som inte hinner med att äta för att han ska ut och öla med sin klass. Jävla Jimmy. Det kunde han väl ha kläckt ur sig typ... I morse? Eller åtminstone innan jag skyndade mig hem som en skållad bäver för att vara snäll och mata honom innan jag skulle iväg.

Tur för Jimmy att jag ska iväg annars hade jag blivit arg på honom på riktigt. Men nu är det faktiskt som så att jag ska iväg och äta kakbuffé på Café Villekulla. KAKBUFFÉ! KAKBUFFÉ! För 60 kronor får man äta huuuuur mycket hembakta maffiga bulliga gulliga chokladiga och andra kakor som man vill. Då behöver man ju egentligen ingen soppa. Så jag ska äta mig mätt på kakor istället med Jolin och Evelina. Jag tar med mig kameran så kanske ni får se lite finfina bilder på det här tabberaset senare under kvällen. KAKBUFFÉ!!! Ja. Ni har fattat grejen nu antar jag.

Kommentarer
Postat av: carolina

Hm...bor du i skåne? Känner igen det där med kakbuffén ;)

Och killar är så osmidiga så det finns inte alltså!

2009-10-08 @ 17:36:15
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0