Vad skulle vi annars göra?

Att jag har ganska konstiga saker för mig på nätterna är ju ingen nyhet. Jag drömmer ofta mardrömmar och därför har Jimmy nu börjat väcka mig så fort jag börjar låta lite konstigt, så att det slipper bli som det blev den gången då jag låg och gallskrek rakt ut i flera minuter när han väckte mig. Inatt väckte han mig i alla fall och frågade:
"Drömmer du mardrömmar?"
Och jag mumlade fram ett sömndrucket nej.
- Vad drömde du då?
- Det var en abbedissa som skulle kissa...

Ja. Inte nog med att jag drömmer konstiga saker, jag gör det på rim också. Sen vände jag på mig och somnade om. Helt normalt om ni frågar mig. Att jag knappt har en aning om vad en abbedissa är bryr sig uppenbarligen inte min hjärna om när jag sover. En abbedissa som skulle kissa. Inga dåliga grejer. Nu ska jag gå till Evelina och äta upp mig.

Elvis Perkins In Dearland - Send My Fond Regards To Lonelyville

Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha... säger du sådana saker i sömnen? Det måste vara all litt.veten som spökar ju.



Och du, snälla, rösta på mig till månadens blogg inne hos MorsanMia via min blogg! Jag är en skitdålig förlorare nämligen...please....

2009-05-06 @ 12:06:22
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0