Kom igen, Lena!

Fast egentligen borde jag kanske skriva Kom igen, Nillan! Såhär ser min fantastiskt helt underbara vecka ut:

Idag började vi morgonen med lite skola. För att sedan skynda hem och tvätta. På hemvägen passade jag såklart på att handla lite frukt och grönt också, ni vet sådär när man ändå har vägarna förbi och det är ju så roligt att bära tunga kassar. Sen ska vi hinna med att handla mat någonstans i denna tvättid också så vi har någonting att laga middag på. Sen ska jag hem till Evelina och pusta ut.

Imorgon ska jag jobba för att sedan få komma hem och städa hela lägenheten och baka lite bullar. Det sista ser jag kanske mest som terapi. På torsdag är det skola, sen ska jag på möte på jobbet och sen ska jag möta mina föräldrar och Pippen vid tåget och någonstans mitt i detta ska jag väl försöka hinna med att laga någon slags mat också. Det gäller förresten varje dag, precisom de ca 100 sidorna som ska pluggas varje dag.

Hur allt detta ska gå ihop vet jag inte riktigt och mest känner jag väl kanske för att resa bort på semester i några veckor. Helgens hemtenta gjorde mig ju faktisk inte alls så utvilad som 4 dagars ledighet borde ha gjort, kanske just för att jag inte var ledig egentligen. Nåja. Jag får trösta mig med att Pippen kommer hit på torsdag, även fast det lilla energiknippet tar enormt mycket kraft så ger han nog ännu mer. Förhoppningsvis. Annars slänger mig nog framför tåget nästa vecka. Speciellt om den ska påminna om den här veckan.

Just det, det ska skrivas och sättas ut annonser på jakt efter en ny lägenhet också. Pust. Hade jag tid att gråta lite så skulle jag göra det, men det får bli... Ja, till midsommar kanske. Då har jag nog en lucka på sisådär 5 minuter.

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Kan du hoppa framför tåget om två veckor istället? jag menar, vore ju dumt om jag kom på besök och du låg mos på tågrälsen så att tåget inte ens tar sig in till stationen så att jag får gå på systembolaget ;P HALLÅ! Och du solstråle, LE så går allt enklare! Och du Bosse - du klarar det här! Be Jimbob städa undan lite i förväg så ordnar det sig alltid <3 Det är mycket snart men kom ihåg att andas, ett djupt andetag och tankar på någonting bra!



<3!

2009-05-05 @ 14:10:08
Postat av: Julle

jo.. sådär är di.. dagera. tja man får ju lust att dö en smula ibland.. när allt bara är för mycke. blir man sedan ledig en smula är man ju så rastlös att man inte kan uppskatta det utan tänker att det MÅSTE va nåt man skulle göra. tips! ät chips å lugna ner dej hos eve! eller åk bort rym ifrån allt!

pöss /jull

ps. alkohol fungerar också

2009-05-05 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0