Under vingen på gråsparven när hon sjunger.

Öööööh. Jag är mätt som en gnu och har ett sockerlager över tänderna. Men pizzan var god, som vanligt på Peperoni. Sen blev det lösgodis framför Beck i tevesoffan. Jag och Evelina borde egentligen inte se på teve ihop för vi tror alltid att allting är på riktigt, nu ska vi ringa till 118 100 och be att få bli kopplade till kommissarie Martin Beck. Och var det inte han som spelade Håkon i Andra Avenyn som var med där i några scener? Vi har en teori om att alla som är med i Andra Avenyn någon gång har haft en biroll i en Beck-film. Fast å andra sidan, vem har INTE haft en biroll i en Beck-film?

Nu ska jag borsta de små tänderna, sen är det nog sängen som väntar. Det nya täcket är helt fantastiskt. Mmm. Bästa köpet någonsin. Jimmy bara skrattar åt mig när jag gosar ner mig i det och ser ut som en spinnande kattunge. Eller ja, så söt är jag nog inte det är nog bara som jag hoppas. Egentligen ser jag nog ut som en älg mitt i en förlossning. Men det hör inte hit, jag känner mig som en spinnande söt kattunge. SÅ fantastiskt är täcket. Jag frös inte en enda gång i natt, det händer fan inte ofta. Heja täcket, heja!

Queen - Bohemian Rhapsody

Kommentarer
Postat av: Katinka

Heja dig och Evelina och ert fantastiska TV-tittande! Heja ditt nya täcke också. Låter underbart...

2009-03-23 @ 11:03:31
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0