Stans bästa band rev upp mig.

En sak som jag lever för (förutom chips och dip) är att få Jimmy att ge mig sin trötta blick. Den där blicken som riktigt säger: "Herregud, vad har jag gett mig in på?" Det finns ingenting som är lika underhållande som att få honom att ge mig den blicken. Ta alldeles nyss som exempel när Jimmy stod i hallen och var på väg att gå ut. Då slängde jag mig på honom, gav honom en rejäl kyss och sa med tårfylld röst: "Lycka till i kriget älskling!" Perfekt resultat, blicken visade sig med en gång. Imorgon är det första april, den perfekta dagen för att få den trötta blicken minst 50 gånger. Yes yes oh yay.

Joe Bonamassa - Last Kiss

Kommentarer
Postat av: Katinka

Åhh, vad kul! Vad ska du göra? Hitta på något riktigt skoj för att öka på den blicken än mer.



Och visst får jag väl komma till dig och köpa Delicatoboll om inte Hemköp snart tar sitt förnuft till fånga. Konstigt att det ska vara så svårt.

2009-03-31 @ 13:41:43
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0