Regnmoln brukade jaga mig.

Som sagt så får jag väldigt ofta höra att vi verka äta så lyxig mat hemma hos oss. Och att folk tror att vi köper mat för hur mycket pengar som helst varje vecka. Så nu ska jag börja bete mig lite mer som den fattiga student jag är. Det får vara nog med det här ätlyxet, äta gott är överskattat. Därför gick vi i måndags och införskaffade denna:



Ett kilo nudlar för 20 kronor. Det borde ju räcka minst en vecka. Helt perfekt! Nu blir det nudlar med nudlar varje dag hädanefter. Är man student så är man! På fredag kan man ju lyxa till det lite med att krydda med någon lite lyxigare krydda. Oregano kanske?

Kommentarer
Postat av: Jessicaaaaa

Det här med att man inte kan äta lyxigt bara för att man är student är ju bara bull. Det handlar om prioriteringar! Jag skulle aldrig kunna leva på bara nudlar eller makaroner eller så, jag skulle tröttna och aldrig kunna äta det igen.

2009-03-13 @ 08:18:06
Postat av: Annapanna

Citygross? ;D

2009-03-13 @ 12:57:34
Postat av: Katinka

Åhh, sådant där brukade jag äta när jag var student. Det och rödvin då. Rödvinet gillar jag fortfarande, men nudlarna får jag inte ner mer.



Tack för grattiset! Det värmer ska du veta!

2009-03-13 @ 13:14:16
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annapannis

Va fan? Har äggnudlarna mördat dig?! :O

2009-03-15 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0