Och jag tänker alltid på dig i april.

När jag vill jävlas med Jimmy på fredagar så brukar jag kalla honom för Fredagsmyset med min allra gulligaste bebisröst, när jag vill jävlas med Jimmy på lördagar så brukar jag kalla honom för Lördagsgodis med min allra gulligaste bebisröst,
idag är nog det mest passande smeknamnet på honom; Söndagsångest. Fast det tänker jag förstås inte kalla honom så att han hör. Då klappar jag honom bara på huvudet och lyssnar snällt när han säger att han aldrig ska dricka igen. För sån är jag. En väldigt söt, förstående inte alls skadeglad flickvän. That's me.

Bell X1 - Blows In


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag hoppas att min snusnäsduk är välbehållen om det förhåller sig så att Jimmy var inne i alkoholdimmorna igår kväll! Nu har jag ändrat Alex till Edgar. Alex, vad tänkte jag på?

2009-03-08 @ 11:41:15
Postat av: egoina

haha.. jag ska inte skriva något elakt om dig! lovar ;)

2009-03-08 @ 14:02:53
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0