Ge mig en kyss innan du går.

Nu har vi varit på långpromenad till Systembolaget och jag funderar på att gå och duscha, men å andra sidan kanske det kan vänta lite. Ikväll ska vi på Skoldisko på Röda Sten. För er som inte vet vad det är så är det precis vad det låter som. En hyllning till den lyckligaste tiden i våra liv, då det kostade 10 kronor i inträde och man fick köpa popcorn, läsk på glasflaska ur läskback och tokdansa till Rednex, Scatman, Melodie MC och gud vet vad. Fast nu kostar det 60 kronor, och vi dricker alkohol istället för päronsoda, men 90-talsmusiken kommer vi åtminstone få avnjuta. Om man vill får man vara riktigt seriös och ha sin snyggaste 90-talsoutfit också. Jag funderar starkt på att leta rätt på våffeltången. Men först ska jag dricka coca-cola.

Horace Andy & Ashley Beedle - Rasta Don't

Kommentarer
Postat av: Katinka

Vilken kul fest!!! Vill jag också gå på ju. Var är den? Var är den? Jag gör nämligen ingenting speciellt, håller bara på och tvättar lite ju...

2009-03-07 @ 21:57:42
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0