Du är den sortens flicka jag gillar.

Nu skurar Jimmy golven och jag tittar på. Aah. Jämställdhet när den är som bäst. Ja, det är det ju faktiskt eftersom vi städat hälften var ungefär. Och nu är det bara golvskurandet kvar. Själv ska jag gå till Evelina nu och titta på massa bra teve. Ehm, bra och bra. Teve i alla fall. Så medan Jimmy fortsätter skurandet så går jag, och så kommer jag hem till ett skinande rent hem. Det är precis så det ska vara. Väldigt vad jobbigt det låter att skura golven, det är ett himla suckande, stönande och svärande... Tur att jag slapp undan det den här gången. Det verkar väldigt mödosamt. Jag håller mig till att skrubba ugnen jag, det verkar lite mindre slitsamt.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Skurar han golven?? Hur gör du människa??

Något sådant är mycket svårt att få Sambo att göra!

2009-03-12 @ 15:32:47
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0