Hem kärva hem.

Nu är jag hemma igen! Wiihoo. Efter en lång tågresa där X2000, som vanligt, gjorde så att tåget var ungefär en halvtimme försenat. Jag konstaterade att folk har helt sjuka ringsignaler och att SJ har galet höga matpriser. Här kommer lite bilder från min vistelse uppe i Dalarna:


Brorsdotter Elsa och brorson Pippen på majstångsresningen i Sågmyra.


Elsa med tillhörande far, min äldsta bror alltså.


Majstångsresning.


Och så lite ringdans.


Fest hos Jessica på midsommardagen.


Såhär glad var jag.


Såhär glad var Jenny.

Sen vet jag inte vad jag har sysslat med för några kort har jag då knappt tagit. Jag hade väl fullt upp med att umgås. Men nu är jag hemma och får umgås med Jimmy. Det är minsann inte dumt alls! Han sover på soffan och jag sitter här. Allt är precis som vanligt alltså. Det är det som är det bästa. Det är ingen idé att göra sig till som sagt. Nu ska jag sova i sängen utifall att jag måste jobba imorgon. Våra krukväxter har växt ur krukorna medan jag har varit borta. Och jag som är så dålig på växter och sånt. Mamma, hjälp mig!

Siouxsie And The Banshees - Painted Bird

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Oj det var som tusan, första chokladbollarna på flera år :O ! Själv är det standard att slänga ihop en sats då jag är sugen men för lat för att gå till affärn o köpa godis ;)

2009-06-23 @ 21:26:35
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Åsa/ensidamedmat

SÅ himla mysigt ni verkar haft!!

Precis min bild av hur midsommarafton ska vara!

Och så gulliga dom små var i sina kläder....



Jättekul att du lämnar kommentarer på min blogg!!

Ha en bra kväll!

Mvh Åsa!

2009-06-29 @ 21:16:09
URL: http://www.ensidamedmat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0