Man lär sig något nytt varje dag.

Jag fick den här kommentaren som svar när jag beklagade mig över Faluns biograf:



Ja, det borde man ju ha förstått att det är de där jävlarna i Stockholm som bestämmer att det bara ska komma dåliga blockbuster-mainstream filmer till Falun som Harry Potter och Pirates Of The Caribbean. Jävla stockholmare! Varför ska de få bestämma vilka filmer jag ska vilja se och inte? Och sen undrar de varför vi ungdomar laddar ner filmer från internet? Fast å andra sidan så bor jag ju inte ens i Falun längre, så det spelar ju faktiskt inte mig någon roll. Jag tycker bara det är orättvist att några gubbar i Stockholm ska få sitta och bestämma vilka filmer som ska visas på biograferna i resten av Sverige. Jag skyller detta, som vanligt, på Alliansen! Varför vet jag inte, men de har säkert ett finger med i spelet.

Kommentarer
Postat av: hogie

Har du inte sett Smala Sussie? Så är det att inte bo i Stockholm. "Negern klarör sä". Uh va roligt!

2009-07-21 @ 14:00:13
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0