Idag har jag lärt mig att hajar har två snoppar.

På tal om att lära sig något nytt varje dag alltså. Hajar. Två snoppar. Varför? Det frågade en av de som jobbar på Universeum alla barnen. "Varför har hajarna två snoppar tror ni?" Ganska uppenbart tycker jag och drar mig till minnes när Emil Portström som 7-åring inte kunde tänka sig att ha sex med två tjejer samtidigt för "man har ju bara en snopp!". Men nej. Så är det tydligen inte. Hajarna har en extra i reserv. Vadå i reserv?! Utifall att den ena råkar ramla av bara sådär? Fast det förstås. Hajar har ju sjukt vassa tänder, och det gäller nog även honorna. Så det kan ju vara bra ändå då att ha en i reserv.

Nu var det faktiskt inte alls detta jag hade tänkt blogga om från början. Jag hade nämligen tänkt tipsa om en blogg. Alla mat- och bakbloggare är ju sjukt duktiga, men den bästa bakbloggen måste ändå vara Bakpassion. Hon har varit frånvarande från sin blogg i några månader men nu är hon tillbaka och hennes recept är helt fantastiska. Gå inte in på hennes blogg om ni är lite sötsugna för då kommer ni att go bananas. Men gå in på hennes blogg om ni är intresserade av att baka och sånt för då kommer ni att bli galet inspirerade. Alternativt få prestationsångest.

Japp. Från hajsnoppar till bakbloggar på bara några minuter. Så kan det vara i min värld. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Rolig historia det där hehe.



& jag ska abolut passa på & baka något riktigt maffigt med lyxkakaon, mmm :)

2009-07-23 @ 18:01:44
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0