Och vi kanske till och med lämnar Sverige.

Saken med att komma från ett litet samhälle är att ens föräldrar alltid får reda på vad man gör. Vare sig det är dumheter eller något bra. Räkna med att dina föräldrar vet om det inom ett dygn. Jag kommer från en by med cirka 700 invånare och det finns ingenting man kan dölja. Alla vet allt om alla. På både gott och ont. För några timmar sedan ringde min mamma och inledde samtalet med: "Har du nyktrat till nu?"
- Vadå?
- Du var jättefull när jag ringde dig igår!
- Du ringde inte mig igår...
- Men du var full!
- Ja, det vet du för att du har pratat med Ninni som har pratat med Johan som jag har pratat med igår.
- Nej, jag har pratat med Johan själv! Vad gjorde du uppe vid fyra på natten?

Japp. Alltså. Inga hemligheter här inte. Vi är som en enda stor familj.

Vad gjorde jag uppe vid fyra på natten? Ja. Det är väl ingen hemlighet att jag och Evelina är bäst i världen på att på fyllan peppa varandra till att göra konstiga saker. Inatt peppade vi varandra till att dricka alldeles för mycket vin ( en halv bag in box och 3 tomma vinflaskor står här och skvallrar )  och äta choklad tills första morgonbussen gick vid tjugo i sex i morse. Jag var troligtvis fortfarande full när jag vaknade vid tio. Vid fem började jag bli bakis och fick göra en Clara och hänga över toalettstolen tills nio-tiden. Och nu har jag precis börjat bakisäta.

Det var tråkigt för jag skulle egentligen hem till Elin nu under kvällen, men vi får skjuta upp det till en annan gång. Nu har jag ett ton disk att ta itu med. Plus att jag måste duscha och läsa läxor. Och ska gå upp halv åtta imorgon bitti. Jag vill att Jimmy ska komma hem. Jag saknar honom grismycket. Nästa helg ska jag göra INGENTING! Nu ska jag diska.

The Ark - The Worrying Kind

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Ja, du är ett riktigt fyllesvin! <3

2009-01-26 @ 00:03:06
Postat av: Katinka

Åhh, din stackare! Aldrig kul att hänga över toaletten. Men förhoppningsvis var det väl värt det. Tala om det för din mamma!

2009-01-26 @ 14:10:24
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0