Och jag var full och jag var dum.

Alltså. Hur målar man naglarna egentligen? Utan att kladda? Jag är nog den opyssligaste människan i världen. Fast egentligen går det ganska bra att måla naglarna, det är värre sen när nagellacket ska torka. Vilken jävla tid det tar. Jag orkar sitta still i högst en minut, sen börjar jag pilla på saker så allting blir förstört. Jag ska nog ge upp det där med nagellack. Jag ska ge upp allt vad smink och sånt heter överhuvudtaget för jag har ändå inte råd med det nu när alla pengar ska gå till böcker. Tur för mig att jag gillar böcker. Jaha. Nu har nagellacket kladdat ut igen. Skräll...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tror att de gåva för dom gäller endast inom USA.

För det står specifikt i deras regler att de inte kan ta ansvar för några tullar.

2009-01-21 @ 21:54:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Kalix sambo J

Tricket är att måla naglarna, det gör inget att man kladdar runt om kring.. Ha sen lite tålamod och låt det torka ordentligt, efter det tvättar du händerna med varmt vatten. Är det då en bra nagellack så kommer den släppa från skinnet men sitta kvar på naglarna. Tadaa, skitsnyggt!



Fråga mig inte hur jag vet detta...

2009-01-27 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0