Nu har jag ramlat gatan klart.

Jag är dålig på att blogga när jag har gäster. Men det ska man vara. Man kan ju inte sitta framför datorn när man har besök. Och idag är det söndag och man mår som man bör göra när man varit ute till halv fem, även om vi inte kom ut förrän två igår, kvällen innan. P3guld-galan var sjukt bra, och Håkan vann allt som han skulle vinna. Plus att Jimmy fick ragg på Amanda Jenssen. Typ. Nu börjar vi vakna till liv här, till och med Clara, så nu ska det nog snart ätas pizza. Jag ska vara snäll och blogga om hela helgen imorgon. När huvudet fungerar som det ska. Jimmy och Clara tittar på handboll. Som är sporten för killarna som var för dåliga på fotboll, fotboll i sin tur är ju för killarna som var för dåliga på hockey. Och hockey är ju den enda sport som räknas. Alltså tycker jag att det är BOOOORIIING! Jag ska nog läsa bok istället.

Imorgon åker Clara hem och jag börjar skolan. Fast inte förrän klockan 14, så innan dess ska ni få en ordentlig uppdatering angående helgen. Promise. Nu: PIZZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0