Människor ramlar runt på stan.

Idag har vi städ- och tvättdag. Till och med mattor har vi tvättat. Det var ingen lätt match. Nu hänger det mesta på tork och det är dags att börja dammsuga. När jag tog ut dammsugaren från städskåpet och skulle börja dammsuga i köket kom Jimmy inrusande och sa: "Kan inte jag få ha dammsugaren i sängen först?!" Ehm. Jaha. Personligen tycker jag att han kan vänta med sånt tills jag är bortrest åtminstone. Men tydligen inte. Nu hade Jimmy en ursäkt om hår och damm på madrassen men så lättlurad är jag faktiskt inte. Nu ska jag i alla fall få börja dammsuga. Återkommer ikväll med lite nomineringar då jag, lilla jag, fått ett litet pris. Och ja. Ni vet hur jag blir när jag vinner nåt. Stolt som tuppen!

Guns N' Roses - There Was A Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0