Jag ramlade in i en taxi...

Nej. Det gjorde jag inte. Jag gick hela vägen hem igår. Ensam. Då Jimmy och Evelina åkte vidare. Själv var jag mest trött och, om jag ska vara helt ärlig, så tycker jag inte det är så roligt att vara ute och rumla hela nätterna längre. Men så får man inte säga högt, för då är det något fel på en. Så vid klockan två gav jag upp. Gick hem. Pratade med Hanna halva natten och lyckades kanske sova en timme innan Jimmy kom hem. Och han var mest full och snarkade så det blev soffan för min del i natt. Där var det kallt och jag har knappt sovit mer än 4 timmar inatt. Suck.

Det blir en tidig kväll ikväll istället. Nu har jag huvudvärk och tittar på dålig eftermiddagsteve och vill ha coca-cola men orkar inte gå utanför dörren. Söndagar är liksom till för att inte gå utanför dörren. Mitt humör är inte på topp idag som ni kanske märker. En dusch kanske piggar upp. Eller att hoppa från balkongen. Jag bestämmer mig för vilket så snart jag känner att jag har kraft till något av det. Bläbläblöja.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Men du, det ÄR verkligen ok att inte tycka det är kul att gå ut jämt. Och nää, man ska faktiskt inte gå utanför dörren på söndagar så du gör helt rätt. Inga hopp från balkongen här inte!

2009-01-11 @ 17:54:57
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0