Jag har ramlat där förut och det är mer än bara nån sorglig kliché...

När jag var tillsammans med mitt ex så hade han lite olika knep för att dölja sina otrohetsaffärer. Ett av knepen var att han raderade sina samtalslistor på mobilen hela tiden, så om jag lånade hans mobil och skulle ringa någon jag tänkte att den ringer han säkert ofta så var samtalslistan alltid raderad. Naiv och gullig som jag är så tänkte jag bara att han kanske ville ha lite ordning och reda. Min dåvarande bästa vän tänkte inte lika långt och när jag lånade hennes mobil och råkade komma in samtalslistor enbart av den anledning att jag inte förstod mig på hennes mobil så var de flesta uppringda samtalen till min dåvarande pojkvän. Naiv och gullig som jag är så tänkte jag bara att det var ju roligt att min pojkvän och min kompis kom så bra överens.

Detta har ju, som ni alla vet, gett mig några små men. Som till exempel nu när jag sätter mig vid Jimmys dator och allt sånt som man googlat på innan har försvunnit. "AHA! VEM har han nu spanat på?" Tänker jag. I ungefär 2 sekunder tills jag inser att det är Jimmy vi snackar om. Han vill nog högst troligast bara ha ordning och reda. Om inte annat så har han porrsurfat inatt. Och det kan jag leva med. Om det inte är barnporr... Men eftersom jag är äldre än honom så är han nog inte så intresserad av sånt. Och tantporr, ja, det kan jag också leva med.

Queen - Somebody To Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0