För många sängar att ramla i...

Som jag skrev tidigare idag så har jag fått ett pris. Och hur glad blir man inte för sånt? Jag blir glad bara jag vinner 10 kronor på en TIA-lott, så ni kanske förstår hur glad jag blir när jag får ett pris för något jag gör? Eller ja. Det är ju faktiskt inte jag utan min blogg som har fått pris. Men jag tackar ödmjukast å bloggens vägnar. Här är min bloggs fina pris:



Det var fina presentabel som nominerade mig. Och gjorde hela min dag faktiskt. Kanske till och med förstörde Jimmys som har fått lov att höra om detta 2000 gånger. Men det kan han gott ha. Reglerna för priset är följande:

  • Vinnaren lägger upp en bild på priset på sin sida.
  • Vinnaren länkar till den som utdelat priset.
  • Vinnaren nominerar åtminstone 7 andra bloggar.
  • Länkar till dessa bloggar.
  • Meddelar de nominerade om deras vinst.
Så nu kommer mina nomineringar:

Underbara Clara - Clara är den underbara som har ett hem som jag skulle kunna flytta in i vilken dag som helst, hon delar också med sig av sina åsikter, recept och tankar om allt från stort till litet.

Onekligen - Lisa är en boknörd som snart släpper sin första ungdomsroman och får bebis vilken dag som helst.

Kom Igen Linda! - Linda är tjejen som delar min kärlek till musiken och framför allt älskade Håkan!

Saturnine - Kalix är inte bara en av de bästa vänner man kan ha, hon är också förbannat bra på att skriva så att man både skrattar och gråter. Bara det faktum att vi blev kompisar genom att läsa varandras bloggar gör det värt att nominera henne till varenda bloggpris som finns!

Hogie - Jag har följt Hogie genom hennes blogg i snart 5 år och när jag behöver tips om ny bra musik vet jag exakt vem jag ska vända mig till.

Gyrot - Vi dalfolk måste ju hålla ihop. Dessutom bjuder hans blogg alltid på ett skratt.

Miriams Kafferep - Miriam bjuder på kakor, fina kläder, tankar och designerdrömmar.

Det är mina 7 nominerade. En blandning av sött och salt, som Lasse Berghagen skulle säga. Idag dricker jag coca-cola. Jag får det efter att vi städat hela lägenheten och tvättat och stått i. Så nu är vi redo för gäster imorgon!

Scouting For Girls - She's So Lovely

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Wohooo! <3 Vad underbar du är, solstråle!

2009-01-15 @ 20:07:34
URL: http://saturnine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å tack, gulle du!

2009-01-15 @ 20:53:31
URL: http://onekligen.blogspot.com
Postat av: underbaraclara

WOW! TACK!

2009-01-15 @ 21:30:28
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0