För jag tänker aldrig ramla hit igen.

Idag har vi snö i Borget! Borget är Pippens ord för Göteborg, som nu används flitigt av hela familjen uppe i Dalarna. Men nu har vi snö i Göteborg. Oj, vad det snöade i morse. Härliga tider. Det är bara för att jag stod och demonstrerade för att jag ville ha snö utanför servicebutiken här utanför häromdagen. Åtminstone om Evelina frågar så är det så, att jag egentligen aldrig gjorde det men att vi fick snö ändå behöver ju inte hon få reda på. Jag har också upptäckt att bara någon kilometer här bakom oss finns ett naturreservat med massa elljusspår, vilket alltså innebär att jag inte behöver ut och gå bland alla bilarna som jag hatar att göra. Jag vill gå i skogen, och nu ska jag göra det också. Inte NU alltså. Men i fortsättningen.

White Lies - Death

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0