Du måste vara sjuk,

Jag började dagen med att argumentera länge och väl med mig själv huruvida jag skulle ta en promenad eller inte. Eftersom regnet öste ner utanför och jag har massor kvar att läsa tills på måndag så tyckte jag att jag skulle slippa. Samtidigt vet jag ju att jag tycker det är skönt och ett bra sätt att samla tankarna, plus att man får motion. Men ska jag vara riktigt ärlig så hade jag ju faktiskt ingen lust. Vilket såklart gav mig dåligt samvete. Men så läste jag det här. Och det var så bra skrivet. All min ångest släppte med en gång. Jag BEHÖVER ju faktiskt inte gå ut och gå om jag inte vill. Så det enda jag tänker göra nu är att gå och köpa lördagsgodis, och sen slå mig ner i soffan med Aristoteles och Homeros. Man behöver inte vara nyttig och duktig jämt. Sådeså.

Laleh - Svalorna

Kommentarer
Postat av: Kalix

VA?! :O Jävlar, då äter jag kinapuffar då! :*

2009-01-24 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0