Är du också själv?

Det blir nog inte det lättaste att vända tillbaka dygnet efter ett nyårsfirande som pågick från 17.30 till 06.00 på morgonen. Men men, det är ju bara nyår en (eller två?) gång(er) om året, så det får det vara värt. Det var trerätters med ostpiroger, fläskfilé med mozzarella och klyftpotatis och citrondessert. Sen var det dans och lekar. Och skålande i champagne på balkongen. Trots massor av alkohol mådde jag märkligt bra i torsdags, även om vi sov till halv fyra på eftermiddagen. Lite bilder får man väl bjuda på då ni andra stackare inte fick ta del av världens bästa nyår:









En väldans massa dans var det, som synes. I går sov vi som sagt till halv fyra, sen var det dags för bakispizzan. Den var god, med oxfilé. Höhö. Det sista var en pik till Jimmy. Sen var Hakim snäll och köpte salt&vinäger-chips som jag av någon konstig anledning börjat missbruka. Det är Fridas fel. Och idag åkte Hakim och Maria hem och vi har haft en asrolig fredagskväll genom att städa lägenheten. Det är så en helg ska invigas! Nu har vi visserligen haft helg i flera veckor känns det som, så det spelar väl kanske ingen riktig roll. Nu ska jag slötitta på South Park och försöka bli trött så jag kan vända tillbaka dygnet. Jag är kär i Butters <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0