Alla dansar, och jag tänker;

Nu är jag alltså inne på mitt 24'e levnadsår. Praktiskt taget pensionär. Detta skulle såklart börja märkas redan på en gång då jag igår bröt lårbenshalsen. Sen dess har jag fått halta mig fram i livet. Nu var det kanske inte riktigt så att jag bröt lårbenshalsen, men inte långt ifrån. Jag lyckades på något sätt ramla rakt på våran utdragsbara skärbräda och låret hamnade såklart mitt på hörnet, så där är det svullet och ett fult blåmärke och så fort man kommer åt det så gör det apont. Men så är det att vara gammal. Krumma små ben, dålig syn och löständer som hoppar ur får helt enkelt bli en del av min vardag i fortsättningen. Kanske börjar jag att tycka om mandelkubb också. Kanske.

Asha Ali - Fire Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0