Pulver hjälpte mig verkligen,

Jag är hungrig och vi har ingenting i frukostväg hemma överhuvudtaget. Det är första gången någonsin det händer. Fast jag ljuger lite nu för vi har faktiskt en formfranska i frysen, vi har ost och tomat så jag skulle kunna göra toast. Jag är bara lite för lat för att ta mig till frysen just nu. Men snart så. Snart tar reptilhjärnan över och drar mig till köket vare sig jag vill eller inte.

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt. Det var fotbolls-VM och av någon anledning skulle massa folk se det hemma hos oss. Det var jag och Jimmy såklart, och Evelina, Sandylicious, Lajjna, Ceebs och Ante och nu kommer ju det konstiga, mitt elaka ex var där också och tjejen som brukade vara min kompis tills hon låg med mitt elaka ex, vi kan kalla henne Muffin, och hon i sin tur hade med sig en pojkvän från något annat land som hette Sinhanda. Alla vi var alltså hemma i våran lägenhet och skulle kolla på fotbolls-VM. Men Sandy och Lajjna höll bara på att tjata om några killar som de ville att skulle komma dit, killar som var typ 16-17 år så jag tyckte att de skulle ge sig. Så Lajjna blev sur och gick därifrån och Sandy fortsatte tjata på mig om att deras nya 16-åriga pojkvänner skulle få komma hem till oss.

Ceebs och Ante däremot satt med en pizza som de vakade över som hökar, de var skitarga båda två och om någon kom i närheten av pizzan så fräste de som arga katter mot den som kommit i närheten och sen böjde de sig ner över pizzan igen och glufsade i sig den som om de aldrig sett mat förut. Sen säger någon till Muffins pojkvän att han ser ut som Idol-Kevin, och han blir skitglad och börjar sjunga, men Muffin blir sur för hon vill att han ska se ut som Johan Palm.

Mitt elaka ex och Jimmy har dessutom blivit bästisar och bundis och sitter i soffan och snackar fotboll för fulla muggar. Då plötsligt kommer jag ihåg att just ja; Jag vill inte vara i samma rum som mitt ex och Muffin för de är totalt dumma i huvudet, så jag bestämmer mig för att gå. Och Evelina hon sitter vid min dator och laddar ner porr samtidigt som Jimmy hejar på henne och tycker att det är jättebra att hon laddar ner porr. Sen börjar han ropa alla möjliga elaka saker till mig, och jag inser plötsligt att våran lägenhet numera ligger i Falun så jag bestämmer mig för att gå och åka karusell med Magnus och Tomten och medan jag tar på mig skorna fortsätter Jimmy att kalla mig elaka saker och uppmuntra Eve till att ladda ner porr.

Sen vaknade jag och var skitsur på allihopa. Jävla sätt och inte dela med sig av pizzan, jävla sätt att börja umgås med massa 16-åringar, jävla sätt att bjuda in mitt ex och Muffin till våran lägenhet, jävla sätt att sitta och ladda ner porr på min dator, jävla sätt att vara elak mot mig sådär. Jag tänkte nästan väcka Jimmy och skälla lite på honom för att han var så elak. Men jag gick upp och tittade på hockey istället. Och skrev av mig. Nu när jag fått ur mig denna mystiska dröm är jag inte alls arg längre, nu känns den mer komisk faktiskt. Jag ska nog sluta röka på innan jag går och lägger mig.

The Only Ones - Another Girl, Another Planet

Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha... såna där drömmar drömmer jag också ibland. Inte direkt likadant, men... Ofta är det Sambo som gjort något och då har jag ju all anledning att slå honom.

2009-02-07 @ 19:53:17
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Annapanna goes pannkaka!

Att inte dela med sig av sin pizza är faktiskt rätt förståeligt, i alla fall om vi snackar en beasås pizza. Fan för dig om du kommer nära min pizza då! ;) Fast det förstås, vi kan ju dela den till varsin bit bara, då slipper jag nita dig ;D Fast ja, den där drömmen verkar ha undermeningar i massor tycker jag. Själv drömde jag massa konstigt inatt med, så konstigt att jag nästan grät av förvirrning när jag vaknade. Pernilla! Jag åkte till Sågis idag, det var jättemycket snö och var mörkt i erat hus! (dina föräldrar hade alltså INTE fest ikväll, jag trodde att dom tyckte att livet är en fest sen du stack, va faaaan ;D ) och näe. det här går inte! JAG SAKNAR DIG! <3

2009-02-07 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0