Och världen förtjänade inte dig.

Jimmy har precis upptäckt spotify. Oj, vad det poppas. Är det bara jag som inte riktigt har förstått grejen med spotify? Ja, antagligen. Alltså, jag förstår ju grejen. Men jag har ju redan all musik jag gillar här på datorn, och spotify verkar ju bara ha sån musik som Jimmy gillar. Hoho. Jag skojar bara. Men vad fan lyssnar han på nu? Det låter som en arg medeltida kör från Skottland fast med lite extra bas. Nåja. Bäst att låta honom hållas, jag ska ändå iväg om några timmar. Och några timmar med en medeltida kör har väl aldrig skadat. Usch, vad arga de är. Kan de inte sjunga lite mer om blommor, regnbågar, enhörningar, glitter och rosetter? Eller ulliga gulliga små lamm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0