Och känslorna faller fritt på midnattsgatorna...

På lördag fyller jag år. Och eftersom jag är inne i en period då jag inte alls tycker det är roligt att festa så har jag inte alls vetat vad jag ska ta mig till. Det enda jag har vetat att jag vill göra är detta. För er som är för lata för att trycka på länken så är det en amerikansk brunch med hamburgare, american pancakes, brownies, blueberry muffins, pecan pie och så vidare, och så vidare i all oändlighet. I morse ringde Jimmy och bokade ett bord till oss så på lördag klockan 12 är det brunchdags. Jag funderar på att börja svälta mig redan nu så jag får plats med massor av mat. Fast å andra sidan har det aldrig varit något problem för mig att få plats med massor av mat, så det räcker nog om jag börjar svälta mig på lördagmorgon.

Nu är huvudet snurrigt av en massa tentaplugg. Jag hittar inte ens det jag ska läsa på i boken så jag läser hela boken och förstår ingenting istället. Strax bär det av till Sahlgrenska dessutom för ännu en jävla cellprovskontroll. Förhoppningsvis är det den sista. Det sa jag de första fyra gångerna också... Hmpf. Jag vill ha te. Och så vill jag ha tentan avklarad. Och så vill jag... Ja. Säkert något mer också.

Ike And Tina Turner - Give It To Me

Kommentarer
Postat av: Katinka

Lycka till på tentan! Du klarar den säkert galant! Och grattis i förskott!

2009-02-16 @ 19:47:36
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0